Subject: TARA toodangukeskkonna teavitus
From: "Teavitused" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 01:35:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Anname teada, et 03.05 jõustus TARA toodangukeskkonnas muudatus, kus 
identsustõendi (ID token) allkirjastamiseks kasutatav võtmepaar muutus. 
Eelmise võtme identifikaator ("kid") oli "public:SOP0AEUxG6ZgUzYH", uue 
võtme identifikaator on "kid": "private:SOP0AEUxG6ZgUzYH".
Avalik võti on kättesaadav dokumentatsioonis ( 
<https://e-gov.github.io/TARA-Doku/TehnilineKirjeldus#6-otspunktid-ja-aegumisajad> 
https://e-gov.github.io/TARA-Doku/TehnilineKirjeldus#6-otspunktid-ja-aegumisajad ) 
viidatud teenuse avaliku allkirjastamisvõtme otspunktist ehk 
<https://tara.ria.ee/oidc/jwks> https://tara.ria.ee/oidc/jwks aadressilt.
TARA-ga liidestuvad klientrakendused peavad TARA avalikud võtmed pärima 
avaliku allkirjastamisvõtme otspunktist kas perioodiliselt (näiteks korra 
ööpäevas kuni korra tunnis) ja/või tundmatu "kid" väärtusega JWT allkirja 
valideerides. Avalike võtmete pärimine iga autentimise korral või nende 
määramine seadistusena (hard coding) on ebasoovitav.

Kui Teil esineb teenusega probleeme, siis palun võtke meiega ühendust 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

 <mailto:[email-masked]> Kasutajatugi

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

telefon: 666 8888

Riigi Infosüsteemi Amet